Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Μια μέρα με χιόνι...


"Το ονειρεμένο χιόνι"

Πριν από τρία χρόνια είχα πάει στην Πάρνηθα. Ήμουν εκεί με τον ξάδερφό μου, το θείο μου, την αδερφή μου, τον αδερφό μου και τον μπαμπά μου και ήταν πολύ ωραία!
Το τοπίο γύρω μου ήταν πολύ, πολύ χιονισμένο και παντού είχε χιονάνθρωπους!
Με την οικογένεια μου φτιάξαμε χιονάνθρωπους και παίξαμε για πολλή ώρα χιονοπόλεμο.
Εκείνη η ημέρα ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου, σαν τον παράδεισο!
Χρυσόστομος Κ.

"Η καλύτερη χιονισμένη μέρα"


Το χιόνι το είδα τα Χριστούγεννα, όταν πήγα με τους γονείς μου σε ένα ψηλό βουνό. Μόλις είδα το χιόνι πήγα κατευθείαν να παίξω.
Το τοπίο γύρω μου ήταν πολύ χιονισμένο.Είχε χιόνι πάνω στις σκεπές, στα δέντρα και στα σπίτια. Ο δρόμος ήταν κάτασπρος και δεν ξεχώριζε από τα πεζοδρόμια.
Έφτιαξα με τους γονείς μου δύο τεράστιους χιονάνθρωπους, τους έβαλα ένα κόκκινο σκουφάκι, τρία πολύχρωμα κουμπιά και ένα πράσινο κασκόλ. Μετά έπαιξα με τους γονείς μου χιονοπόλεμο. Ο μπαμπάς μου μου πέταξε μια τεράστια χιονόμπαλα και έπεσα κάτω. Είχε πολλή πλάκα !!!
Εκείνη την ημέρα πέρασα τέλεια! Όταν γύρισα στο σπίτι ήμουν πολύ κουρασμένη και οι γονείς μου το ίδιο. Αλλά εκείνη την ημέρα πέρασα super !!!
Έλλη Μ.

"Μια μέρα με χιόνι"

Πέρυσι τα Χριστούγεννα που ήμουν στο χωριό μου, χιόνισε και όταν το είδα χάρηκα πάρα πολύ!. Μετά έβαλα το παλτό μου και βγήκα έξω να παίξω με το χιόνι.
Ήταν όλα σκεπασμένα με χιόνι κι όταν το είδα έτρεχα όσο πιο πολύ μπορούσα. Όμως σε κάθε μου βήμα βούλιαζα στο σωρό από χιόνι και ένιωθα λες και έβαζα νερό στα παπούτσια μου.Μετά έφτιαξα χιονάνθρωπους. Έπαιξα χιονοπόλεμο κι έκανα σκι με τη φίλη μου την Ταμάρα.
Είχα περάσει πολύ ωραία εκείνη την ημέρα και εύχομαι να το ξανακάνω και πάλι. Να περάσω τέλεια όπως εκείνη τη μέρα !
Αφροδίτη Β.


"Ο χιονάνθρωπος με τα δώρα"

Πέρυσι τα Χριστούγεννα στο χωριό μου, όταν ξύπνησα κι άνοιξα τα παντζούρια, δεν είδα τίποτα. Τα παράθυρα ήταν θολά. Τότε άνοιξα και τα παράθυρα και δεν μπορούσα να ξεχωρίσω το δρόμο από το πεζοδρόμιο. Όλα ήταν καλυμμένα με χιόνι. Ένιωσα πολύ ενθουσιασμένος. Μετά βγήκα αμέσως έξω να παίξω με τους φίλους μου.
Φτιάχναμε ένα χιονάνθρωπο κι επειδή δεν είχαμε καπέλο, του βάλαμε ένα χριστουγεννιάτικο σκούφο.Ήταν πολύ ωραίος ! Μετά παίξαμε χιονοπόλεμο.
Την άλλη μέρα ήταν Πρωτοχρονιά αλλά τα χριστουγεννιάτικα δέντρα μας δεν είχαν δώρα από κάτω! Τότε βγήκαμε λυπημένοι έξω να δούμε το χιονάνθρωπό μας και είδαμε στα χέρια του να έχει τα δώρα μας!
Ήταν τα πιο ωραία Χριστούγεννα της ζωής μου!
Βασίλης Χρ.


"Στο Καρπενήσι"

Πέρυσι τα Χριστούγεννα είχα πάει στο Καρπενήσι για διακοπές Χριστουγέννων. Έπεφτε χιόνι και ήμουν κατευτυχισμένος! Μου άρεσε πολύ αυτή η στιγμή.
Το τοπίο γύρω μου ήταν πολύ χιονισμένο! Έπεφτε χιόνι και μου άρεσε. Στο ξενοδοχείο που έμενα ήταν χιονισμένες οι στέγες, οι πόρτες και τα δέντρα.
Όταν χιόνιζε ντύθηκα ζεστά και βγήκα έξω να παίξω με τα αδέρφια μου χιονοπόλεμο. Φτιάξαμε και χιονάνθρωπο πάνω στο αμάξι!
Εκείνη την ημέρα δε θα την ξεχάσω ποτέ, επειδή ήταν πραγματικά μια αξέχαστη μέρα!
Κωνσταντίνος Μπ.


"Το χιόνι"

Ήμουν πάνω στο βουνό και χιόνισε! Ήμουν με το φίλο μου το Γρηγόρη, το Βασίλη και το Νίκο.
Το τοπίο γύρω μου ήταν χιονισμένο. Ήταν χιονισμένα τα σπίτια.
Έπαιξα χιονοπόλεμο με τους φίλους μου. Έφτιαξα χιονάνθρωπο, έκανα σκι.
Πέρασα καλά και χαρούμενα. Όταν γύρισα στο σπίτι, ήπια ζεστό τσάι. Θα ήθελα να το ξαναζήσω.
Θοδωρής Ασπ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips